V R A G E N   O V E R   K I P  D E S I G N


Waar staat Kip Design voor?

In de sieraden is de liefde van de ontwerpster voor de edelstenen goed terug te zien. Graag combineert Jacqueline Kip verschillende formaten en brengt ze verrassende kleuren bij elkaar. Ze haalt haar inspiratie overal vandaan, de natuur, nieuwe modetrends, reizen naar het buitenland, kunst, alles kan haar triggeren tot nieuwe ideeën en ontwerpen. 

Elk item is weer net anders, want geen enkele edelsteen is gelijk. "Zo'n sieraad is een verrijking van je persoonlijkheid. Het is altijd leuk om te zien welke steen door iemand wordt gekozen. Vaak passen de toegewezen kenmerken van de edelsteen heel goed bij die persoon, op dat moment in haar of zijn leven.", aldus Jacqueline.

Het belangrijkste bij elk nieuw ontwerp is, dat de ontwerpster ze zelf graag zou dragen, dat ze er happy van wordt. Natuurlijk hoopt ze dat het jou ook heel blij maakt! De symboliek van elke edelsteen, het blije gevoel, elke keer als je je ketting, armband of oorbellen draagt, ontdek wat er bij jou past. 


Wanneer komt de nieuwe collectie?

Kip Design heeft wekelijks nieuwe items online staan waardoor de collectie continu in beweging is.

Als je, je inschrijft voor de nieuwsbrief, krijg je een seintje wanneer de nieuwe collectie online komt.


Ik ben retailer en wil Kip Design in mijn assortiment opnemen. Kan dat?

Dat kan! Neem contact op via de mail:

✉️  retailers@kipdesign.nl


Ik wil graag werken bij Kip Design. Zijn er vacatures?

MBO studenten kunnen mij altijd mailen: 

✉️  info@kipdesign.nl


Vragen over het bestelproces:

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Alle op de website genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?

Ja, dat kun je aangeven tijdens het bestelproces. Vul het gewenste afleveraders in bij 'ander afleveradres'.

Het product is niet meer op voorraad wat nu?

Kip Design probeert haar voorraad zo goed mogelijk up to date te houden. Indien een product toch nog niet op voorraad is en je het zeker wil hebben, stuur gerust een mailtje
Is een product niet meer op voorraad of wil je er meer bestellen dan wij op voorraad hebben? Geen probleem! Ik maak het graag voor je, ook aangepast aan je persoonlijke wensen. De levertijd kan dan wel iets langer zijn. Heb je toch haast, laat me dat dan weten, dan kijk ik of het lukt. 


Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Orders kunnen o.a. via iDeal, Klarna Achteraf betalen, Automatische Incasso en CreditCard betaald worden. Voor meer informatie zie deze pagina.


Wat zijn de levertijden van Kip Design artikelen?

We streven ernaar bestellingen na ontvangst van betaling binnen 1-3 werkdagen te verzenden. De artikelen worden met PostNL als brievenbuspakketje verzonden, en altijd met track & trace zodat je je bestelling kunt volgen. 


Wat zijn de verzendkosten?

Nederland

  • alle bestellingen tot € 29,95 kosten € 4,00
  • alle bestellingen vanaf € 29,95 leveren wij gratis

België

  • alle bestellingen tot € 59,95 kosten € 6,00
  • alle bestellingen vanaf € 59,95 leveren wij gratis

Wil je je pakketje naar een ander land laten verzenden? Neem dan contact op met onze klantenservice via: klantenservice@kipdesign.nl


Kan ik iets retour sturen?

Ja, dat kan. Wanneer iets niet aan de verwachting voldoet, kun je binnen 14 dagen na levering je bestelling retour sturen, na dit schriftelijk of per mail aan ons te hebben laten weten. Zie hier voor de verdere afhandeling omtrent retouren.


Ik wil graag een sieradenset samenstellen kan dat?

Ja, dat kan, en vind ik heel leuk om samen met je te maken. Ik sta voor je klaar om al je wensen en vragen te beantwoorden. Neem voor deze service contact met me op via de mail, en vermeld daarin al je wensen, bijvoorbeeld kleur, soor edelsteen, lengte, en is het een set kettingen, ketting & armband, armband & oorbellen, ik hoor graag waar jij aan denkt. Klik hier.


Wat gebeurt er met mijn bestelling als je met vakantie bent?

Als Kip Design even een rustperiode inlast, blijft de webshop gewoon open. Verzendingen worden dan pas gedaan na afloop van deze periode zoals vermeld op het bestelformulier in de online shop. 


Hoe kan ik zien of een sieraad op voorraad is?

In de webshop wordt altijd het aantal artikelen dat op voorraad is duidelijk aangegeven. Is het artikel wat je zoekt niet op voorraad? Neem contact met ons op via info@kipdesign.nl als je deze wilt bestellen en/of je bericht wilt krijgen wanneer het weer op voorraad is. Ik antwoord je zsm, meestal binnen 24 uur over de mogelijkheden.


Een product is uitverkocht wat nu?

Is een product niet meer op voorraad of wil je er meer bestellen dan wij op voorraad hebben? Geen probleem! We bestellen ze graag voor je na. De levertijd kan dan soms iets langer zijn. Heb je haast? Laat het me weten via info@kipdesign.nl, dan overleggen we wat mogelijk is, wie weet kan het toch snel gemaakt worden voor je. 


Kan ik een bestelling als persoonlijk kadootje naar een ander versturen?

Ja zeker! Vul bij het factuuradres je eigen adres in en bij afleveradres het adres waar je bestelling heen moet. Wij zorgen ervoor dat je bestelling als een cadeautje wordt ingepakt. Wil je een persoonlijke boodschap meesturen? Ook dat kan! Vul dit dan in op het opmerkingenveld. 


Geeft Kip Design garantie?

De wettelijke garantie is van toepassing, waarbij een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van kan verwachten. Oftewel, als je sieraden bestelt bij Kip Design mag je verwachten dat deze onbeschadigd zijn. Kleuren kunnen altijd iets afwijken van de kleur op de foto, omdat het natuurlijke edelstenen zijn, maar de productbeschrijvingen moeten zoveel mogelijk overeenkomen met wat je op de productfoto's ziet. Is het toch niet naar je zin? Stuur me dan een berichtje via info@kipdesign.nl.


Is er een kortingscode die ik kan gebruiken?

Ja, die is er regelmatig. Als dank voor je aankoop krijg je een cadeaucode met korting op je volgende aankoop. Diegenen die zich inschrijven op de Kip Design Nieuwsbrief, krijgen regelmatig kortingscodes in de mailbox, en als dank voor je inschrijving krijg je meteen 10% korting. We doen ook leuke acties via sociale media kanalen dus zorg ervoor dat je Kip Design volgt via de FacebookPinterest en Instagram en mis geen enkele korting.


Waar kan ik met klachten terecht?

Je kunt voor vragen of klachten over een sieraad van Kip Design contact opnemen via info@kipdesign.nl. Wij handelen de klacht binnen 7 dagen en zo goed mogelijk af.


 

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?

Alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld (zie Privacy & Cookies)

Is je vraag beantwoord?  Zo niet: Mail ons dan op info@kipdesign.nl

© 2018 - 2020 KIP DESIGN | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel